Silvia Kušnírová o mediálnych tréningoch

Uhľobarón sa nesklonil pred hnevom pozostalých! Úprimný človek by sa neskrýval! Len mlčí, schováva sa! Riaditeľ konečne prehovoril: Ani slovko ľútosti! Necíti osobnú zodpovednosť…

– takéto titulky sa valili  minulý rok v auguste po veľkej banskej tragédii v Handlovej zo všetkých médií. V koži šéfa tohto podniku by v tej chvíli nechcel byť nikto. V ťažkej krízovej situácii sa pred niečo vyše rokom ocitol aj plynárenský gigant SPP. Zastavenie dodávok plynu z Ruska vyvolalo v januári na Slovensku v prvých momentoch doslova paniku. Médiá špekulovali o tom, či zamrzneme, pýtali sa, kto je za situáciu zodpovedný. Vďaka  profesionálnemu prístupu vedenia SPP, priamej a správne zvolenej komunikačnej stratégii s médiami, sa verejná mienka rýchlo upokojila. Manažment SPP dokonca krízu otočil vo svoj prospech a dokázal v ľuďoch vzbudiť dôveru.

Download the PDF file .